Rabu, 8 September 2010

Bulan Ramadhan

Ramadhan akan berakhir lebih kurang dalam masa 34 jam akan datang...
Terlalu banyak dugaan yang aku hadapu dalam bulan yg mulia ini..
bermula dr rumah hinggalah masalan hati ku ini..

Apa yg berlku drumah sukar djgka..Mamaku telah memberikan telefon bimbitnya..Lalu, aku terdengar suara seseorang yg telah la aku tidak dengar itu..Satu suara yg dulu pernah menyakiti dan mnyeksa hati nulari ku dahulu..Saat dzaman sekolah yg pernah menjadikan aku liar, nakal, selamber dan tidak mendengar kata. Nasihat orang yang sentiasa aku buat x endah.. Aku xnak perkara itu berulang kembali..


aku tahu masa tidak akan dapat d ulang kembali..andai kata dapat dulang pon, kita akan lupa akan kenangan manis yg pernah berlaku selepas peristiwa pahit itu berlaku..huhuu...dsbbkan itu jugaklah aku menjadi buntu dan tidak dapat membuat keputusan dalam banyak hal..aku tidak tahu apa yg harus dlakukan..but i love ur all so much...i love my family!!!

for him, im soo sory..but im really miss u dear..really miss u..really love u..
tapi sayang seribu kali sayang pon masa tidak dapat menunggu kita..
telah puas aku menanti di kau berubah..
tetapi kau masih dsitu..tika dsaat ini kau datang dan ingin kembali, aku mugnkin sudah tidak dpat menerimamu semula..cukuplah sayang dan cinta itu kita pendam dan simpan sendiri..
aku xnak di kau susah dan sakit hati melayani daku, memendam rasa kerana keluargaku dan orang sekeliling..
maafkan aku kerana aku sayangkn kau..aku secara tidak sedar telah merasa cemburu dsaat dikau ingin bersama insan lain..maafkan aku..aku terlalu .................cukuplah sampai dsini...

Jika ingin dturutkan rasa hati ini terlalu banyak hal yg aku ingin dkongsikan..
Salam Kasih dan Sayangku...
Salam Ramadhan dan Salam Aidilfitri..
Maaf Zahir dan Batin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan